تكرار خطای دوباره ما را نسزد
زهرا صفارپور
29 فروردین 1396

پاینده ایران

ملت شریف ایران، این روزها شاهد نام نویسى طیف هاى مختلفى در ستاد انتخابات ریاست جمهورى اسلامى دوره دوازدهم (اردیبهشت ١٣٩٦) هستیم که به شعبده بازى مى ماند تا بار دگر مردم ایران را به پاى صندق هاى رأى آورده و با انتخاب بد از بدتر، چهار سال دیگر ایران را با چالش هاى بیشترى روبرو سازند.

به راستى وقت آن نرسیده که ملت بزرگوار ایران اندکى به عملکرد ناصواب ٣٨ ساله عوامل جمهورى اسلامى نظرى افکنند تا دریابند که این حکومت و عوامل وابسته به آن هرروز بیشتر از پیش موجب نابودى ارزش هاى انسانى، اجتماعى، فرهنگى، اقتصادى، وسیاسى مردم ایران شده و براى بقاى خود همراه با سرکوب از ترفندهاى غیر اصولى بهره گرفته است و جامعه را به یارى زور و تزویر و تهدید و قانون شکنى با عدم آزادی هاى اجتماعى و ملى روبرو نموده و مردم را از طبیعى ترین حقوق انسانى خود محروم کرده است و تا جایى پیش رفته که فضاى تنفسى برخى مردم ایران با اشکال همراه است.

آیا باز هم باید اجازه دهیم حکومت جمهورى اسلامى با بهره ورى از رأى ملت ایران قلم هاى معترضان را بشکند و صداها را در گلو خفه کند و باز شاهد نابودى و بى عدالتى نظام فرهنگى، اخلاقى، خانوادگى و فسادهاى کلان اقتصادى و بى اعتبارى کشورمان در جهان باشیم؟؟ آیا تاکنون هر طیفى که به قدرت رسیده است، کوچک ترین توجهى به منافع ملى و سربلندى و اقتدارایران و ملت ایران داشته است؟ آیا جز به بقا و منافع خودى ها به چیزى اندیشیده است؟

امید دارم که ملت بزرگ ایران نسبت به سرنوشت خود بى توجه نبوده و به رأى خود احترام گذارد.

 

پاینده ایران

 
فرستادن دیدگاه
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
    
 
صفحه اصلی  بازگشت
 
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه 13 فروردين 1403