تسلیت به زلزله زدگان و ملت ستم کشیده ایران
23 آبان 1396

 

 

پاینده ایران

 

حزب پان ایرانیست به ملت شریف ایران تسلیت گفته و متأثر از همه خسارات جانى و مالى است که زلزله غرب کشور بر هم میهنانمان تحمیل نموده.

آنچه بیشتر مایه تأسف است اینکه سى و هشت سال است حکومت جمهورى اسلامی در فکر صدور انقلاب بوده و در انجام وظایف اصلى خود که ایجاد امنیت، رفاه، و سلامت مردم ایران است شانه خالى کرده و براى چندمین بار اثبات کرد که کمترین توجهى به سرنوشت ملت ایران ندارد.

چگونه مى توان باور کرد که اتفاق مشابه چنین زلزله اى در دیگر کشورها با کمترین زمان و با پیشرفته ترین تجهیزات کمک رسانى می شود ولی مردم ستمدیده ایران باید با بیل و کلنگ عزیزانشان را از زیر آوار بیرون آورند و رئیس جمهور کشور که خونشان از مردم ایران رنگین تر است بعد از دو روز به دیدار مصیبت دیدگان بروند؟!

چگونه است که بودجه نجومى کشور مى تواند جوابگوى حسن نصرالله و سوریه و عراق و یمن و جیب آقازاده ها باشد ولى ملت ایران که خود سهامدار آنست نمى تواند سهمى از آن داشته باشد تا در اتفاقات طبیعى و به زمان مناسب از آن استفاده کند و باید بخاطر عدم کمک رسانى مناسب و بى تدبیرى آقایان دستخوش صدمات مضاعف شود؟!

چند بار دیگر باید شاهد مرگ هموطنانمان باشیم و مردم ایران با سکوت و اخلاقمدارى ایرانى از حقوق قانونی خویش بگذرد و اعمال حکومت را نادیده بگیرد؟ آیا وقت آن نرسیده که خشم و نفرت مردم در محاسبات دولتمردان جمهوری اسلامی به حساب آید؟؟

 


پاینده ایران
زهرا صفارپور (دبیر کل حزب پان ایرانیست)
23 آبان 1396

 
فرستادن دیدگاه
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
    
 
صفحه اصلی  بازگشت
 
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه 13 فروردين 1403