درباره حزب پان ایرانیست
16 فروردین 1397

پاینده ایران

 

هم میهنان گرامی، مدتی است مشاهده می شود گروه هایی در داخل یا خارج از ایران فعالیت هایی را تحت عنوان "حزب پان ایرانیست" (بدون یا با انواع پسوند و پیشوند) دنبال و به همین نام، اطلاعیه سیاسی و بیانیه منتشر می کنند. گرچه این امر علاقه بسیاری از ایرانیان را به "پان ایرانیسم" نشان می دهد و بیانگر آن است که از یک سو مردم آماده شنیدن آرمان های ملی خویش هستند و از سوی دیگر گروه ها یا اشخاص به اصطلاح سیاسی با توجه به این آمادگی مایل به استفاده از عنوان "حزب پان ایرانیست" برای پیام رسانی به مردم می باشند، ولی به ضرورت باید اعلام کنیم که تنها اطلاعیه ها و بیانیه هایی منتسب به "حزب پان ایرانیست" و صادره از سوی "حزب پان ایرانیست" است که امضای ذیل آن با نام "شورای عالی رهبری حزب پان ایرانیست" باشد. علاوه بر آن، دبیر کل حزب پان ایرانیست، سرور بانو زهرا صفارپور (غلامی پور) نیز ممکن است درباره برخی مسائل سیاسی روز، تحت عنوان "دبیر کل حزب پان ایرانیست" بیانیه صادر کنند. همچنین سرور منوچهر یزدی، به عنوان سخنگوی حزب پان ایرانیست ممکن است با رسانه ها مصاحبه و نظرات منتشر شده حزب را تبیین کنند و یا مطالبی را درباره فعالیت های حزب به آگاهی عموم برسانند.

یادآور می گردد دفتر مرکزی حزب پان ایرانیست (پایگاه سیاوش) برای گردهمایی ها، در محل سکونت دبیر کل حزب در سعادت آباد تهران می باشد.

با توجه به مراتب یاد شده، هرگونه اخبار درباره "حزب پان ایرانیست"، یا پیرامون نظرات سیاسی و اجتماعی حزب، یا گزارش وقایع رخ داده در "محل" حزب و یا درباره "اعضای" حزب پان ایرانیست که توسط غیر مراجع ذکر شده در بالا منتشر شود مربوط به "حزب پان ایرانیست" نمی باشد.

همچنین دیگر منابع خبری مربوط به "حزب پان ایرانیست" به شرح زیر است:
الف) نشریه داخلی حاکمیت ملت
ب) سایت خبری: www.Paniranist-Party.org
پ) کانال تلگرام: www.telegram.me/paniranist_party
ت) صفحه اینستاگرام: www.instagram.com/hezb.paniranist
ث) صفحه فیس بوک: www.facebook.com/hezbpaniranist
ج) صفحه توئیتر: www.twitter.com/paniranparty

رسانه های فوق در مقام کانال خبری عمل می کنند و نظرات و مطالب قرار داده شده در آن ها اگر با نام مقام های مذکور در بالا نباشد به منزله نظر "حزب پان ایرانیست" نخواهد بود.

امید است روزی فرا رسد که "آزادی احزاب" در کشورمان تحقق یابد تا بتوان با پشتوانه قانونی، از همه حقوق "حزب پان ایرانیست" با سابقه ثبت و فعالیت بیش از هفت دهه، ذیل اصول کپی رایت و برندینگ دفاع نمود.

 

پاینده ایران
شورای عالی رهبری حزب پان ایرانیست
16 فروردین 1397

 
فرستادن دیدگاه
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
    
 
صفحه اصلی  بازگشت
 
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه 13 فروردين 1403