ندای تجزیه طلبی از لانه استعمار
30 فروردین 1397

پاینده ایران


روزی نیست که از بلندگوهای حاکمیت فرقه ای، ندای نابودی و ستیز با هستی کشور ایران شنیده نشود. حکومت ناکارآمد اسلامی که از انجام کمترین وظایف یک حکومت مسئول ناتوان است، راه حل را در ایجاد بحران های ساختگی برای اغفال ملت ایران و تعویق فروپاشی خویش می بیند. 

در چند سال گذشته همواره شاهد بوده ایم که کارگزاران حاکمیت فرقه ای که کارنامه ای جز فقرزایی، خشونت، سرکوب آزادی های قانونی، نابودی سرمایه ملی، آوارگی میلیون ها ایرانی در جهان، ایجاد بحران های ساختگی در برونمرز و تضعیف بنیان های ملی ایران نداشته اند، راه حل را در افزایش بحران و تنش های درونی برای رهایی از فشار اجتماعی مردم و انحراف افکار عمومی دیده اند.

شوربختانه به دلیل ستیز ذاتی حاکمیت مذهبی و کارگزارانش با بنیان های ملی کشورمان همچون هویت ایرانی و منابع سرزمینی و انسانی ایران، عموما هستی کشور را هدف قرار می دهند تا بیشترین تنش و درگیری روانی را در سطح جامعه ایجاد نمایند. اکنون و در زمانی که ناکارآمدی نظام حاکم بیش از هر زمان دیگری جلوه گر شده است، یکی از همین جماعت ویرانگر در کمال وقاحت و بلاهت بر طبل تجزیه "قم" از ایران می کوبد و آن را منطبق با اهداف جمهوری اسلامی می داند.

اکنون دو مساله اساسی پیش روی همگان است:

الف - اگر حکومت اسلامی از برخورد سخت و قاطع در برابر یاوه گویی آن آخوند مزدور و محاکمه وی خودداری ورزد، مُهر تایید را بر پشتیبانی همیشگی خویش از جریان های ایرانستیز خودساخته می کوبد و اثبات می نماید که پیشبرد پروژه تجزیه نرم ایران و ریختن قباحت و زشتی تجزیه طلبی، زیر لوای اسلام و با مدیریت نهادهای حاکم و وابستگانش در حال انجام است و لاجرم می بایست منتظر واکنش سخت نیروهای راستین ملی گرا و میهن پرست در زمان آتی باشد.

ب - نیروهای مدعی ملی گرایی یا ایراندوستی نیز که همواره در برابر کمترین اظهار نظر مقامات بیگانه علیه هویت ایرانی و تمامیت سرزمینی کشورمان، به صدور بیانیه های آتشین می پردازند، اکنون در برابر آزمون راستین میهن پرستی قرار گرفته اند و باید پاسخی شایسته را به ایرانستیزی وابستگان حاکمیت فرقه ای بدهند و در غیر این صورت همراه و هم رای نظام حاکم می باشند.

شورای جوانان حزب پان ایرانیست در این برهه مهم تاریخی، خواهان پاسخگویی شفاف حکومت اسلامی می باشد و در صورت عدم دریافت پاسخ مناسب و روشن، از هیچ اقدامی برای در هم کوبیدن قاطع ایرانستیزان وابسته به حاکمیت فرقه ای دریغ نخواهد کرد.


پاینده ایران
شورای جوانان حزب پان ایرانیست
30 فروردین 1397
 
فرستادن دیدگاه
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
    
 
صفحه اصلی  بازگشت
 
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه 13 فروردين 1403