گزارش مراسم بزرگداشت روز 21 آذر توسط حزب پان ایرانیست - 1395
حزب پان ایرانیست برای بزرگداشت این روز بزرگ ملی مراسمی را در دفتر مرکزی به صورت میزگردی و گفت و گوی سروران حاضر درین خصوص  برگزار کرد. در ابتدای مراسم سرور دکتر موسوی ضمن خوش آمد گویی به سروران و دوستان باشنده در دفتر مرکزی، تاریخجه ای از فرقه دموکرات آذربایجان و فضا و جو غالب بر روشنفکران ایرانی در آن برهه و به ویژه روند پروسه تجزیه طلب شدن شخص سید جعفر پیشه وری با مستندات بیان داشتند و این روند را کاملا تشریح و تبیین نمودند که همراه با پرسش و پاسخ باشندگان بود تا مسائل مطروحه در روند ریشه یابی فردی و جمعی پیروان مکتب بیگانه پرستی باز شود. البته سروران ارجمند شورای عالی رهبری حزب پان ایرانیست، سروران بانو صفارپور و سرور دکتر زنگنه و سرور مهندس قیاسیان نیز در پیشبرد بحث میزگرد و تطبیق  دادن اصول مکتب پان ایرانیسم با گفتمان و نیز  واکنش  ملی ایرانیان در خصوص بیرون راندن اشعالگران و رسوا کردن خائنین بیاناتی را ایراد داشتند.

سرور دکتر موسوی با بازگو کردن تاریخچه فرقه و آنچه در بالا ذکر شد برای تفهیم بیشتر جریان بیگانه پرستی در میان روشنفکران پیرو ارتجاع سرخ بحث را با فعالیت های ایران ستیزانه پان ترکیسم فعلی پیوند دادند و نحوه فعالیت پسمانده های توده ای در غالب پان ترکیسم و ابزاری به نام تراکتوریسم(!) و ریشه های حمایتی آن از داخل و خارج را تشریح کردند.

در پایان مراسم سرور جمال حسن زاده قطعه "نام آذربایجان" را از کتاب "آهنگ های خون" سرور شهید دکتر محمدرضا عاملی تهرانی (آموزگار مکتب پان ایرانیسم) را خواندند، البته ناگفته نماند که از آغاز مراسم ساعت 5 پسین دو نفر از مامورین وزارت اطلاعات جلوی در ورودی دفتر حاضر بودند و نگران(!) برگزاری مراسم بودند! این در حالی بود که سرور بانو صفارپور به ایشان گفتند که نگران سخنان ایران پرستانه ما نباشید، اگر به دنبال ایجاد امنیت هستید جلوی کسانی که شعار خلیج ع...ی در استادیوم سر می دهند و صدا و سیما هم پخش می کند و گویا شما از آن بی خبرید(!) را بگیرید...


پاینده ایران