شوی دیگری از رسانه ها و صدا و سیمای حوزوی – توده ای

دکتر مریم میرزاخانی، نابغه ریاضی ایرانی درگذشت. صدا و سیما با تأخیر و اکراه خبر فوت او را اعلام کرد و اما این تأخیر صرف چه شد؟ پنهان کردن موهای زیبایش و سانسور کردن تصاویرش بدون حجاب اسلامی!

در همین اثنا خبر آمد که آخوندی به نام جعفریان، همسر خارجی روانشاد میرزاخانی را تازه مسلمان خوانده تا پروژه تصرف این شخصیت ملی، به سود اسلام و جمهوری اسلامی آغاز شود. یعنی همانان که مسبب خروج وی و هزاران نخبه ایرانی مانند او از کشور بوده اند، اکنون قصد جعل شخصیت وی را به سود خویش دارند، انصافا خیلی پر رو هستند!

بعید نیست در روزهای آتی جناح های رژیم به گونه های دیگری نیز مصادره اش کنند؛ یکی چفیه به گردنش بیندازد و کارت بسیج برایش صادر کند و دیگری شال سبز یا بنفش به گردنش بیندازد و او را پای صندوق انتصابات نشان دهد و پانترک های حکومتی او را تورک یا چیز دیگری معرفی کند!

همان کاری که با جانباختگان ۱۸ تیر، اعتراضات سال ۸۸، ساختمان پلاسکو، قطار تبریز - مشهد، معدن یورت، سربازان وظیفه، راهیان نور و... کردند. روز به روز که می گذرد برنامه های صوتی و تصویری و مجازی رسانه های وابسته به حاکمیت فرقه ای و جناحهایش تصنعی تر و بی مایه تر می شوند.

این رسانه ها و تلویزیون ها همانند هم ذات هایشان در لندن و مسکو و پاریس و واشنگتن ایرانی نیستند حتا اگر فارسی حرف بزنند، خود را صمیمی نشان دهند، و موسیقی ایرانی پخش کنند. آن ها بیشترین وقت و سرمایه های ملت ایران را خرج ساختن برنامه ها و سریال های خانواده ستیز، شرح زندگی آشوبگران بی وطن چپ و مذهبی، درگیری های اعراب و اسرائیل، و مسخ فرهنگ و هویت ایرانی می کنند تا اربابان سرخ و سیاه انقلاب را راضی نگه دارند و جریان سلطه و غارت را حفظ کنند.

ملت ایران برای نجات خود باید به خویشتن خویش بازگردد ولی این بازگشت از مسیر رسانه هایی که ذهن های تاریک و حقیر آن ها را می گردانند میسر نمی شود. این بازگشت از مسیر اصالت ایرانی و همکاری صادقانه شدنی است، نه چشم و گوش دوختن به بلندگوهای باندهای مافیایی انقلابی و پشتیبانانشان در خارج از کشور.