نامه شورای جوانان حزب پان ایرانیست به فدراسیون فوتبال ایران
شورای جوانان حزب پان ایرانیست
1 آذر 1394

به نام خداوند جان و خرد

 

پاینده ایران

با درود خدمت هیئت مدیره فدراسیون فوتبال ایران

شوربختانه مدتیست که شاهد اقدامات شوم تعدادی تماشاگرنما در جریان مسابقات باشگاه های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان هستیم، به گونه ای که عده ای به صورت سازمان یافته در برخی ورزشگاه های استان های مرزی با سر دادن شعارهای ضدایرانی و نفرت پراکن، برافراشتن پرچم ها، نمایش نمادهای جدایی طلبانه، و سر دادن شعارهای ضد میهنی سعی در ابراز وجود دارند و شوربختانه با حیرت تمام شاهد آزادی عمل برای این افراد هستیم، و پرسش اینجاست که چگونه در ورزشگاه ها که یک مسابقه با تدابیر امنیتی گوناگون و با حضور نیروهای امنیتی برگزار می شود، عده ای جدایی طلب بدون هیچ مشکل امنیتی به دور یکدیگر جمع می شوند و دست به اقدام علیه امنیت ملی کشورمان می زنند؟ مسئولان مربوطه چه پاسخی در برابر این سکوت خود دارند؟
چگونه می شود این موضوع را توجیه نمود که بازی های باشگاهی برخی استان های مرزی کشور به کانون اینگونه توطئه ها تبدیل شده باشد و این مسئله امروز و دیروز نیست، بلکه چندین سال است که ادامه دارد؛ برای یادآوری به بخشی از این اقدامات ضد میهنی در ورزشگاه ها اشاره می شود:
1- بازی های تیم تراکتورسازی با تیم های پرسپولیس و استقلال: برافراشتن پرچم های ترکیه و جمهوری آذربایجان و پلاکاردهای تجزیه طلبانه توسط تعدادی تماشاگرنمای به ظاهر طرفدار تیم تراکتورسازی.
2- بازی تیم الجزیره امارات با تیم تراکتورسازی تبریز در اسفند 1391: بالا بردن بنر چند ده متری(!) "آذربایجان جنوبی ایران نیست" توسط تماشاگرنماهای تیم تراکتورسازی.
3- بازی تیم الفتح عربستان با تیم فولاد خوزستان در اردیبهشت 1393: سر دادن شعارهای الاحواز العربی و شعارهای تجزیه طلبانه دیگر توسط عده ای تماشاگرنمای به ظاهر طرفدار تیم فولاد خوزستان.
4- بازی تیم سیاه جامگان خراسان با تیم تراکتورسازی تبریز در آبان 1394: سر دادن شعار "خلیج ع ر ب ی" توسط تماشاگرنماهای تیم تراکتورسازی(!) در "لیگ خلیج فارس"!

امید است که مسئولان مربوطه نسبت به اقدامات ضد مردمی در ورزشگاه ها جدی و دقیق باشند و اگر تاکنون در جریان این اقدامات تجزیه طلبانه نبوده اند، با این نوشتار آگاه گشته و زین پس اجازه وقوع چنین اتفاقاتی را در حوزه نظارت و عمل خود ندهند و در برابر متخلفان سکوت ننمایند؛ پان ایرانیست ها مدت هاست که مسئولان را در قبال چنین وقایعی هشدار داده اند.

همانگونه که در بالا گفته شد مسئولیت اینگونه اقدامات ضد ایرانی با مسئولان و نهادهای مرتبط است و ملت بزرگ ایران نیز هوشیارانه و با آگاهی کامل، وقایع را رصد کرده و خواهان اقدام فوری در این زمینه می باشد. با توجه به شرایط خطیر منطقه بدیهی است که این یک درخواست معمولی نیست، بلکه هشداریست تا مسئولان به خود آیند و به وظیفه ملی خود پایبند باشند. ملت بزرگ ایران به ویژه مردم استان های مذکور منتظر اقدامی قاطع و فوری در این زمینه هستند تا دیگر این رویدادهای دردآور تکرار نشود و در صورت عدم اقدام مناسب، ملت ایران خود پاسخ این یاوه گویی ها را خواهد داد.

پاینده ایران

 

شورای جوانان حزب پان ایرانیست
1 آذر 1394

 
فرستادن دیدگاه
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
پاینده ایران البته زحمت های سازمان لیگ درمود نام دهی لیگ خلیج فارس و جمع آوری بازیکنان ایرانی از لیگ خلیج عرب امارات نباید نادیده گرفته شود.
تیسفون
    
 
صفحه اصلی  بازگشت
 
تاریخ آخرین بروزرسانی : سه شنبه 15 اسفند 1402