نامه حزب پان ایرانیست: مدیریت تلویزیون بی بی سی فارسی پاسخگو باشد
25 دی 1395

در روز پنجشنبه، 23 دی 1395 و در برنامه صفحه دو آخر هفته با گردانندگی مهدی پرپنجی، بار دیگر شاهد حضور مهمانان تجزیه طلب و تکرار ادبیات نفرت پراکنانه قومی و ادعاهای دروغین پیاپی بودیم که گواه کافی بر مشی نادرست آن رسانه علیه تمامیت سرزمینی و وحدت ملی ایران می باشد.

حضور فردی با کارنامه ی سیاه به نام یوسف عزیزی بنی طرف، با گرایش های آشکار پان عربی و تروریستی، که بارها در فضای رسانه ای مبادرت به پشتیبانی از جریان های سلفی و شوونیسم قومی نموده است، با طراحی و هماهنگی قبلی و در جهت انتقام جویی از مواضع اخیر حزب پان ایرانیست در پی مرگ هاشمی رفسنجانی می باشد. نامبرده در برنامه یاد شده، مبادرت به دروغگویی و جعل حقیقت درباره بازگشت روانشاد محسن پزشکپور، بنیانگذار و رهبر مکتب و حزب پان ایرانیست به میهن در سال 1370 نمود.

در حالی که بی بی سی فارسی، از لحظه ی مرگ هاشمی رفسنجانی بصورت گسترده مبادرت به تهییج اجتماعی و القاء میانه روی ایشان در سیاست داخلی کشور نمود و با سیاستی حساب شده تلاش کرد تا فضایی خاص بر تکریم هاشمی رفسنجانی فراهم آورد، حزب پان ایرانیست از اندک امکانات خویش بهره گرفت تا جوانب عملکرد فاجعه بار هاشمی رفسنجانی و دیگر مقام های نظام اسلامی را در دهه های گذشته و شکل گیری شرایط مصیبت بار امروز کشور تبیین نماید و فضای رسانه ای یکجانبه را در هم شکند. از این رو، واکنش تلویزیون بی بی سی فارسی نسبت به عملکرد حزب پان ایرانیست و نیروهای ناسیونالیست ایرانی در چهارچوب دعوت از عناصر تجزیه طلب - جدا از دکتر تفرشی - و ادعاهای زننده ایشان مشاهده نمودیم.

بر ما و همه ی ناظران بی طرف آشکار است که بی بی سی، قاطعانه پشتیبان و حامی نظام جمهوری اسلامی بویژه جریان اصلاح طلب است. همچنین کمتر کسی است که نداند بی بی سی فارسی، مدت هاست وظیفه ی تبلیغ گروه ها و اشخاص تجزیه طلب را به عنوان آلترناتیو پس از جمهوری اسلامی بر عهده گرفته و در این راستا، هر از گاه به گونه ای عامدانه به تخریب سیمای احزاب و جریان های ملی و ایرانخواه می پردازد.

شوربختانه آن رسانه بطور جدی اصول بی طرفی و آزادی بیان را نقض نمود و بدون دادن فرصت دفاع و بیان نظرات این حزب، تبلیغاتی یک سویه را علیه ناسیونالیسم ایرانی و در راس آن، حزب پان ایرانیست انجام داد. لذا این حزب تأکید می نماید که این روند نادرست را بر نمی تابد و قویا خواهان پاسخگویی مدیریت بی بی سی فارسی در این مورد می باشد.

 

پاینده ایران
حزب پان ایرانیست
25 دی 1395

 
فرستادن دیدگاه
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
    
 
صفحه اصلی  بازگشت
 
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه 13 فروردين 1403