قابل توجه بابک سعیدی و دیگر گردانندگان برنامه استیج در شبکه من و تو
فرزندان کورش و داریوش
7 دی 1395

۷۴ تن از فرزندان کورش و داریوش به جرم تجمّع در پاسارگاد به سال­ها زندان محکوم شده­اند!

متأسفانه در شوی تلویزیونی استیج در شبکه من و تو پس از اجرای ضعیف یک شرکت کننده دختر افغانستانی در کمال شگفتی شاهد توهین­های پیاپی به کورش و داریوش و ملّت ایران بودیم. در این مورد یادآوری چند نکته ضروری است:

۱- از دیدگاه فرزندان کورش و داریوش و میهن پرستان ایرانی، مردم افغانستان هم­تبار و هموطن ملّت ایران هستند و آن کسانی که تا کنون به مردم افغانستان توهین کرده­اند، پرورش یافتگان سیستم مذهبی چهار دهه­ی گذشته بوده­اند که هیچگاه عرق ایرانی نداشته­اند.

۲- کمال ناجوانمردی و بی­شرمی است که از تمام بلندگوهای ایران کنونی در چهار دهه­ی گذشته، دائماً حرف از اسلام و انقلاب است، امّا در چنین مواقعی به فرزندان کورش توهین می­شود که خود تحت شدیدترین فشارها و مصیبت­های سامانه مذهبی حاکم هستند. مگر غیر از این است که امروز میهن­پرستان بزرگ­ترین حامیان مهاجران افغان هستند و البته دائم بخاطر رفتار شنیع مذهبیّون و بی­وطنان با برادران و خواهران افغانستانی ناسزا می­شنوند!

۳- اینکه کسانی مانند بابک سعیدی با وجود حاکمیّت دینی بر ایران، مصائب برخی از مهاجران را به ایران باستان پیوند می­دهند، چیزی نیست جز عقده­های ایران­ستیزانه و زبونی در برابر قوّه­ی حاکمه­ی او و همپالکی­هایش نمی­دانند که مشکلات امروز ایران ربطی به ایران باستان ندارد؟؟!

۴- کسانی که دم از مخالفت با فاشیسم می­زنند و ادعای انسانیّت می­کنند هرگز همزمان با وقوع یک فاجعه و عزادار شدن ملّت ایران، مراسم جشن و پایکوبی برگزار نمی­کنند! فراموش نمی­کنیم که قسمت پیشین برنامه استیج، درست در نخستین شب وقوع فاجعه­ی پلاسکو انجام شد!!


 

پاینده ایران

 
فرستادن دیدگاه
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
درود بنده این متن را خواندم و به جز عقده و بی منطقی هیچ چیز در آن ندیدم. این خواننده افغان در استیج , فقط خاطره ای از دوران تحصیلش تعریف کرد و بابک سعیدی (با توجه به اینکه فرد کاملا احساسی هست) به صورتی مبالغه آمیز (اما بی غرض) گفت که این جور رفتارهای نژادپرستانه در خور کشوری که به کوروش و داریوش مفتخر هست , نیست. (ولا غیر) اما شما ملیگراها با عقاید توطئه و توهم هزار جور این حرف این بدبخت را تفسیر کردید و با عناوین مختلف و مغالطات مسخره مشغول لاپوشانی و انکار و تحریف این قضیه هستید. در این که رفتارهای نژادپرستانه و افغانستیزی (گرچه اندک) در ایران شده , شکی نیست و انکار آن توسط شما ملیگراها مایه خنده و مضحکه هست. قطعا نژادپرستی در ایران یک صدم آنچه در کشورهایی مثل ژاپن , روسیه , عربستان و ... انجام می شود نیست ! اما نمیتوان کلهم مسئله افغانستیزی را در ایران انکار کرد. من نمیخواهم مانند امثال کاذب زشتکلام (صادق زیباکلام) یا بیماران روانی پانترک و پانعرب و کمونیست نطق ضد نژادپرستی کنم و همه ایرانیان را به این موضوع متهم کنم. اما باید پذیرفت افغانستیزی در قالبهای مختلف مانند ممنوعیت ورود اتباع افغانی به برخی اماکن عمومی , برخوردها و سخنان زننده فاشیستی و غیره صورت می گیرد. متأسفانه شما ملیگراها به جای نقد کردن فقط بلدید تهمتهایی مثل ایرانستیز , چپی , کمونیست , پانترک , پانعرب , اسلامگرا , ساندیسخور و غیره بزنید خواهش میکنم یکبارم که شده به جای تهمت های عقده وارانه , نقد خردمندانه کنید. با سپاس
پیمان
    
 
صفحه اصلی  بازگشت
 
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه 13 فروردين 1403