خاکسپاری به نام شهیدان؛ آسیب به میراث تاریخی به کام ایران ستیزان!
13 اسفند 1395


پاینده ایران

 

شکوه ناسیونالیسم ایرانی هر روز موجب تحرک و موضع گیری حکومت دینی می شود. در چند سال گذشته با توجه به رویکرد گسترده ایرانیان به فرهنگ کهن ایرانی و کورش بزرگ متأسفانه شاهد هجمه بیشتر به بنیان های فرهنگ و تمدن ایرانی و میراث تاریخی کشورمان بوده ایم.

به تازگی و در سکوت خبری، پیکر پاک دو شهید گمنام که برای همه مردم ایران دارای ارزش و احترام والا هستند را طی یک مراسم کوتاه و در حریم تاریخی آرامگاه کورش بزرگ در پاسارگاد تدفین نمودند. آشکار است که این کار نه از سرِ احترام به شهیدان، بلکه برای تعرض به حریم تاریخی و ایجاد اشکال برای این اثر می باشد که در ردیف میراث تاریخی بشریت به ثبت رسیده است.

حاکمیت دینی آشکارا مشاهده نموده است که تبلیغات گسترده علیه تاریخ کهن ایران و لگدمال کردن بی امان شخصیت کورش توسط مزدورانش در تمام سال های اخیر، بی اثر مانده و حضور میلیون ها ایرانی در پاسارگاد و پارسه در طول سال و به ویژه در هفتم آبان ماه، خواب انترناسیونالیسم چپ و اسلامی و قومگرایان حکومتی را آشفته کرده است.

مسئولان امر باید بدانند ملت ايران اجازه نمى دهد كه با این حرکت نسنجیده، حرمت شهیدان ملی و میراث تاریخی در تقابل با یکدیگر قرار گیرند و از این امر براى رويارويى با میهن پرستان سود برده شود. ایشان باید این گمان باطل را به فراموشی سپارند که مى توانند جلوى حركت ميليونی مردم در اداى احترام به یکی از بنيانگذاران تمدن ایرانی و بازگشت به هویت ملی را بگيرند؛ زیرا اين ملت فرزندان همين كورش بزرگ هستند و آموخته اند که احترام شهیدان ملی و یادمان های ایرانی را با هم نگاه دارند.

 

پاینده ایران
حزب پان ایرانیست
13 اسفند 1395

 
فرستادن دیدگاه
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
    
 
صفحه اصلی  بازگشت
 
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه 13 فروردين 1403