اطلاعیه حزب پان ایرانیست درباره جلوگیری از برگزاری مراسم هفتاد و یکمین سالروز بنیاد مکتب پان ایرانیسم
15 شهریور 1397
پاینده ایران
 
 
هم میهنان گرامی؛
حزب پان ایرانیست با هفت دهه کوشش میهن پرستانه، امروز از درون کشور به گونه ای شاخص تر از گذشته پرچم مبارزات ایرانخواهانه را به دست گرفته است که باعث نگرانی حاکمیت فرقه ای شده است.
 
در پی اعلام برنامه برگزاری مراسم هفتاد و یکمین سالروز "بنیاد مکتب پان ایرانیسم" در تاریخ 15 شهریور، نیروهای امنیتی برای جلوگیری از برگزاری آن، دست به کار شده و با احضار سرور منوچهر یزدی (سخنگوی حزب) و اعمال فشار بر حزب و اقدامات تهدیدآمیز مانع از برگزاری مراسم و هرگونه تجمع پان ایرانیست ها در دفتر مرکزی حزب (پایگاه سیاوش) شدند.
وزارت اطلاعات با پیش کشیدن فعالیت های حزب پان ایرانیست در دو ماه گذشته مبنی بر برگزاری مراسم بزرگداشت پادشاهان پهلوی در آلاشت، انتشار "سند راهبردی نجات ایران"، مصاحبه های اندامان حزب با رسانه ها، تشکیل "کمپین دریای کاسپین" برای پیگیری حقوق ملت ایران و...، حرکت کلی حزب را خطرساز قلمداد کرده و مانع از انجام مراسم شد.
 
با این همه، حزب پان ایرانیست با اراده ای پولادین و باوری استوار به اندیشه های میهن پرستانه، مبارزات خود را برای حقوق ملت ایران بیش از پیش ادامه خواهد داد و از نیروی خویش برای رسیدن به آرمان والای "یگانگی و نیرومندی ایرانیان بهره خواهد برد.
 
بذری که پان ایرانیست ها کاشته اند جوانه زده است؛ این راه بسته شدنی نیست...
 
 
پاینده ایران
حزب پان ایرانیست
15 شهریور 1397
 
فرستادن دیدگاه
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
    
 
صفحه اصلی  بازگشت
 
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه 13 فروردين 1403