پیرامون تحرکات تروریستی ۳۱ شهریور ۱۳۹۷
31 شهریور 1397
 
پاينده ايران

 
قبل از هر كلام حزب پان ايرانيست اين فاجعه خونبار را  به خانواده شهداى جانباخته و ملت بزرگ ايران تسليت می گويد.

ملت غيور ايران؛
فراموش نكنيم كه در سال ۱٣۵٩ بار سنگين جنگ تحميلى خليج فارس در دفاع از مرزهاى مورد تهاجم صدام بعثى به عهده مردان و زنان هموطن خوزستانیمان بوده است و خوزستان بيشرين شهيد و بيشترين آوارگى و دربدرى و تخريب را در جنگ تحميلى متحمل شد و تا به امروز بيشترين جفا از سوى حكومت اسلامى به هموطنان خوزى ما كه مجموعه ای از تيره هاى مختلف ايرانى هستند تحميل شده است و حال هم اين حركت شوم در خطه خوزستان آنهم در شرايطى كه حكومت فرقه اى مناطق مرزى ايران را با سياست هاى غلط خود و حملات نظامى مديريت نشده از جمله بمباران مرزى كردستان كه سبب اعتراض گسترده هموطنان كرد را فراهم آورده است به خطر انداخته است.

فاجعه امروز اهواز وسيله ايست كه احتمال خطر درگيرى را بالا برده و مرزهاى ما را با خطر تجزيه روبرو گردانده. اگرچه چنين برخورد هولناكى آب به آسياب دشمنان جنوبى ايران ريختن است و مرزهاى ايران را ناامن تر می كند، اما بايد دانست ديگر جنگ راه حل نجات حكومت نيست!

از اين روى حزب پان ايرانيست اين عمل جنايتكارانه را از سوى هر گروه فكرى، عقيدتى، سياسى، مذهبى كه باشد محكوم می كند و خود بنا به انديشه ايرانخواهى در دفاع از ميهن و ملت شريف ايران تا پاى جان ايستاده است و به حاكميت فرقه اى هشدار می دهد تا عاملان اين جنايت را سريعاً شناسايى كرده و در دادگاه علنى و در محضر ملت شريف ايران محاكمه و مجازات شوند.


پاينده ايران
زهرا صفارپور (دبيركل حزب پان ايرانيست)
٣١ شهريور ١٣٩٧
 
فرستادن دیدگاه
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
    
 
صفحه اصلی  بازگشت
 
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه 13 فروردين 1403