نامه دبیر کل حزب پان ایرانیست به ریاست پروژه ققنوس ایران
3 اسفند 1397

ما به سرافرازی ایران می اندیشیم


 

استاد الهیار کنگرلو
مدیریت محترم پروژه ققنوس ایران
با درود و احترام فراوان

به استحضار شما می رساند که حزب پان ایرانیست آغاز به کارِ هدفمند و خردمندانه "پروژه ققنوس ایران" را شادباش می گوید. تاسیس و کارکرد یافتن "پروژه ققنوس" در فضای سیاست زده و کم انعطاف اپوزیسیون جمهوری اسلامی، برآمده از "عامل نیاز ملی" است که بزرگان و اندیشمندان ایرانی، آن را به فراست دریافته اند.

ایران مظلوم ما، در نتیجه چهار دهه حکمرانی نامطلوب و ایران ستیزانه کنونی، در سراشیب دهشتناکی افتاده است که حتی کارگزاران نظام حاکم نیز بدان معترفند.

ملت متمدن و کهنسال ایران در گذارِ پر مصیبتِ چهل سال اخیر، تا آنجا که در توانش بوده، برای پاسداشت هویت خویش و نجات کشور کوشیده، اما نداشتن همبستگی و نهادی فراگیر برای هدایت ملی، ایرانیان را در دستیابی به آرمان آزادی و حاکمیت ملی ناکام ساخته است.

"اکنون" اما زمان دیگری است؛ کشتی جمهوری اسلامی به گِل نشسته و رویای آزادی کشورمان در افق رویدادها بر دیده ها نمایان گردیده است. "اکنون" زمانی است برای همدلی، همبستگی و یگانگی آنانی که "ریسمان مهرِ خویش را بر پهنه بلادیده ایران گره زده اند". از این رو "زمانی برای انتخاب" پیش چشم های ما ایرانیان فراخ گشته است تا در کنار یکدیگر باشیم.

استاد محترم؛
ما به سرافرازی ایران می اندیشیم، به حقوق ملی برابر، به یک جامعه پیشرو و پویا. درایت میهن پرستانه شاهزاده رضا پهلوی برای طرح این موضوع در گفتمان عمومی ایرانیان و مدیریت فرهیختگان حاضر برای سامان دادن به پروژه ققنوس، طرحی نو برای تمدن ایرانی درافکنده که در تاریخ جهان کمتر سابقه دارد و آن "محوریت اساتید دانشگاهی و دانشمندان برای نجات و مدیریت برنامه ریزی شده یک کشور بر پایه دانش، همزمان با خیزش ملی و پیش از فرو افتادن کشور" است.

باری؛ اینجانب زهرا صفارپور، دبیرکل حزب پان ایرانیست، ضمن استقبال از "برخاستن ققنوس ایران" در سالروز سپه خیزی رضاشاه بزرگ، برای شما و یکایک دلسوزان و مبارزان عرصه نجات ایران، آرزوی پیروزی و شادکامی روزافزون می نمایم و امیدوارم که میهن گرانقدر ما با کوشش یکایک شهروندان، شکوه از دست رفته را بازیابد و بار دیگر چونان گوهر ناب بر تارک هستی و تمدن جهانی بدرخشد.


پاینده ایران
زهرا صفارپور (دبیر کل حزب پان ایرانیست)
۳ اسفند ۱۳۹۷

 
فرستادن دیدگاه
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
 
دیدگاه کاربران :
تاکنون هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است !
    
 
صفحه اصلی  بازگشت
 
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه 13 فروردين 1403