گزارش دیدار نوروزی پان ایرانیست ها در دفتر مرکزی حزب - 1397

 پاینده ایران

دیدار نوروزى امسال دوم فروردین ١٣٩٧ در دفتر مرکزى حزب پان ایرانیست (پایگاه سیاوش) با حضور اندامان و یاران حزبى برگزار شد که مدیریت این نشست را سرور مهندس کیوان زارع بر عهده داشت.

در ابتدا سرور زارع ضمن شادباش نوروزى و خوش آمد گویى به حاضران یاد جان جابختگان میهن را به ویژه در حوادث سال ٩٦ را گرامى داشت.

آنگاه از سرور بانو بسترآهنگ (باستانى) که یکى از پیشکسوتان حزب مى باشند دعوت شد که با بیان شیواى خود سراغاز حزبی را قرائت کند و بعد از سرآغاز، سرور مهندس زارع پشت تربیون رفته و اعلام نمودند به دلیل عدم حضور سرور بانو صفارپور که امسال در کشور نیستند تا در جمع ما عاشقان ایران باشند، از سرور بزرگوار استاد جعفرى قائم مقام دبیر کل تقاضا کردند تا پیام نوروزى دبیر کل محترم حزب را بخوانند و پیام ایشان با استقبال شورانگیزى مورد تأیید حاضران قرار گرفت.

در ادامه سرور مهندس زارع خطاب به بانو صفارپور چنین بیان داشتند که پیام پربار شما سرود وحدت و یگانگى و رهنمونى براى ادامه مبارزات ملت ایران بود، و ایمان داریم که امروز دل دبیر کل محترم همصدا با ما براى ایران مى تپد.

بعد از پیام دبیرکل از سرور دکتر موسوى خواستند تا به نمایندگى ازسوى جوانان پشت تریبون بیایند. ایشان ابتدا با اشاره به عکس هاى پیشکسوتان و رهبر ان حزب، به جوانان توصیه کردند که بر ما تکلیف است که به پاس پاسدارى از حزب پان ایرانیست در این چهار دهه با وجود حاکمیت مذهبى قدردان و سپاسگزار بزرگان حزب باشیم، و در ادامه سخنانشان به رخدادهاى سیاسى، اقتصادى و اجتماعى کشور در سال گذشته اشاره داشتند که در حوزه اجتماعى اشاره به همبستگى ملت در حوادث زلزله و بى توجهى آنان به حاکمیت بود، در حوزه اقتصادى به ردیف بودجه کشور و تعلق سیصد میلیارد تومان به یک شخص تحت عنوان یک بنیاد آنهم در شرایطى که میلیون ها ایرانى در فقر به سر مى برند، و در حوزه سیاسى و حرکت اعتراضى مردم در دیماه ٩٦ یادى کردند از گفته روانشاد سرور پزشکپور که انقلاب بعدى از مساجد آغاز خواهد شد و دیدیم که حوادث دیماه از مسجد گوهرشاد کلید خورد و ملت یکصدا فریاد «رضاشاه، روحت شاد» سردادند.

دکتر موسوى در جمع بندى از سخنانشان گفتند، تحولات عمیقى در حال شکل گیرى است و وظیفه همه ما اینست که صداى پان ایرانیست را به گوش ایرانیان برسانیم زیرا پان ایرانیسم فصل مشترک همه ملت ایران بدون در نظر گرفتن اختلاف عقاید است و امیدواریم سال نو آغازى بر پایان رنج هاى ملت ایران باشد. 
بعد از سخنان سرور دکتر موسوى، سرور زارع پشت تربیون رفتند و شعر (شب شکار) دکتر بادکوبه اى را با احساسى دل انگیز خواندند و آنگاه یادآور جملاتى از پیام هاى سرور پندار در سال هاى ٧٨-٧٩ شدند:

- باید که گرد ترس وناامیدى را ازچهره خود بزداییم.
- ایرانى تو را به جنبش عظیم بازگشت به خویشتن خودت فرا مى خوانیم.

سخنران پایانى مراسم سرور منوچهر یزدى (سخنگوى حزب) بودند، که تحلیلى از وضعیت موجود اجتماعى - سیاسى کشور ارائه دادند و گفتند با سرکوب، مردم خودشان شکل مبارزات را تغییر دادند و اعتراض بانوان به حجاب اجبارى و پشت کردن مردم ورزنه به امام جمعه جهانى مى شود. ایشان در ادامه سخنانشان گفتند براى تغییر به مانند سال ١٣٥٧ نیاز به اجماع است. آقاى خامنه اى مى گویند: «کالاى ایرانى بخرید در حالی که نهادهاى تحت پوشش خودشان وارد کننده کالاهاى خارجى هستند».

سرور یزدى در پایان سخنانشان همگان را دعوت به مرور حوادث سال ١٩٧٩ میلادی کردند با عزم به اینکه لباس سیاسى ایران تغییر کند.

در پایان سرور مهندس زارع ضمن قدرانى از حضور حاضران در نشست امروز، پیروزى ملت ایران را بر اهریمنان ضد ایرانى در سال ١٣٩٧ آرزو کردند.

پایان بخش دیدار نوروزى امسال همخوانى سرود "اى ایران" بود. در پایان از دوستان حاضر در جلسه با چاى و شیرینى و میوه پذیرایى شد.