دیدار نوروزی پان ایرانیست ها در دفتر مرکزی حزب پان ایرانیست - 1398

به آیین همیشگی پان ایرانیست ها روز دوم فروردین امسال جشن «دیدار نوروزی» در دفتر مرکزی حزب (پایگاه سیاوش) با حضور یاران و اندامان حزبی و با مدیریت سرور مهندس کیوان زارع بسیار زیبا و پر سُرور برگزار گردید.

نشست امسال با حضور گرم تعدادی از پیشکسوتان بلند پایه حزب از جمله سرور ابوالقاسم پور هاشمی تنها یار دبستانی بازمانده روانشاد سرور محسن پزشکپور (پندار)، سرور استاد قدرت اله جعفری قائم مقام دبیر کل و عضو شورای عالی رهبری حزب و سرور دکتر عبدالرضا باستانی مسئول تشکیلات استان خوزستان و عضو شورای داوران حزب و سرور منوچهر یزدی سخنگو و عضو شورای عالی رهبری حزب و دیگر پیشکسوتان از شکوهی دیگر برخوردار بود.

در این میان حضور اندامان میانسال، جوان و نونهالان حزبی یادآور زنجیره گسست ناپذیر نسل های به هم پیوسته پان ایرانیست ها بود.

در آغاز این دیدار سرور مهندس کیوان زارع با شادباش نوروز باستانی و خوش آمد گویی به باشندگان، پیام های شادباش نوروزی دیگر سروران از جمله سرور صفارپور دبیر کل حزب و سروران رحیمی، طلایی، آصف و... را خدمت باشندگان ابلاغ نمودند.

سپس از بانوی پیشکسوت و مسئول سازمان زنان حزب سرور بستر آهنگ خواستند سرآغاز حزبی را صلا دهند. در ادامه سرور قاصدی از پیشکسوتان کهنسال حزب سرودهای میهنی خود را به باشندگان پیشکش داشتند.

سپس سرور زارع از سرور پورهاشمی بزرگترین پیشکسوت حزب تقاضای رهنمودهای نغز و شیرینشان را کردند که ایشان با شادباش نوروز باستانی به همه عاشقان ایران سخن آغاز کردند و خود را نه ۹۰ ساله بلکه ۵۰ ساله ای دانستند که ۴۰ سال اخیر را جزو عمر خویش برنمی شمارند. سپس با نگاهی گذرا به آغاز شکل گیری نهضت پان ایرانیسم توسط سه یار دبستانی (پزشکپور + عاملی + پورهاشمی) و انجمن و مکتب و حزب ابراز امیدواری و خرسندی کردند پرچمی که ما بلند کردیم اکنون در دست شما جوانان به پیش میرود تا به قله پیروزی.

سرور پورهاشمی در بخش پایانی سخنان خود با یادی از بانو صفارپور دبیر کل محترم حزب مراتب قدردانی خویش از مدیریت شایسته ایشان و روشن نگه داشتن چراغ حزب، فرمودند: شبی را بیاد دارم که در محضر سرور پزشکپور بودم و بانو صفارپور هم حضور داشتند سرور پندار پیامی که چونان فرمانی برای همه صاحبدلان بود دادند که: هرگاه در برابر بانو صفارپور قرار می گیرید از سوی من و خودتان سر تعظیم فرود آورید زیراکه چراغ حزب به دست توانای این شیرزن روشن مانده است.

پس از ایشان نوبت سرور دکتر علی اکبر موسوی دبیر دوره ای شورای جوانان رسید که به نمایندگی از سوی جوانان حزب به ایراد سخن پردازند. سرور موسوی با مروری بر کارنامه سیاه حاکمیت فرقه ای به سست شدن بنیان های حاکمیت و غارت و چپاول اموال ملت اشاره و بحرانهای فزاینده سیاسی - اقتصادی موجود را نشانه اضمحلال آنان دانسته و ابراز امیدواری کردند به همت رستاخیز ملی جوانان ایران از این پیچ تاریخ با قدرت عبور و ایران را از چنگال انیرانیان رها خواهیم کرد.

در این هنگام از نشست، پیام نوروزی ارسالی دبیر کل محترم حزب سرور صفارپور از آمریکا توسط سرور مهندس زارع برای باشندگان خوانده شد.

در ادامه نشست اکنون زمان دعوت از سرور قاصدی از دیگر پیشکسوتان ارجمند حزب بود تا چونان همیشه از وجود گرامیشان استفاده بریم. ایشان نیز با سروده ای که نوید بخش رهایی ملت بزرگ ایران در سال نو بود به نشست گرما بخشیدن؛ سپس زمان بهره مندی از سخنان  منوچهر یزدی سخنگو و عضو شورای عالی رهبری حزب بود که سرور زارع از ایشان تقاضای حضور در جایگاه داشتند و ایشان پس از شادباش و خوش آمد به باشندگان، به مرور کارنامه سال گذشته حزب پرداختند که دو فصل درخشان آن عبارتند از: نوشتن و انتشار «سند راهبردی نجات ایران» و به دنبال آن نوشتن «قانون اساسی پیشنهادی حزب برای حکومت آینده» در مدت یکسال توسط کمیته تدوین قانون اساسی حزب.

سرور یزدی در ادامه با بیان سخنانی شوق انگیز و امید آفرین، اوضاع سیاسی موجود را بررسی و اشاره نمودند که این حاکمیت دیگر مرده است و امیدوارم امسال این جنازه متعفن را دفن کنیم و پس از خاکسپاری آن به همت جوانان بسوی برپایی نظام شایسته حاکمیت ملت ایران حرکت کنیم.

سرور یزدی با ابراز خرسندی از روند روز افزون آگاهی و عبور جوانان از خرافات و جهل ۱۴۰۰ ساله، ایران را آماده یک دگرگونی بسیار زیباتر و بهتر و آگاهانه تر از رنسانس اروپا توصیف کردند که رهاورد این نوزایی ایرانی تجدید مجد و عظمت دوباره ایران برای همیشه تاریخ خواهد بود.

پس از ایشان سرور دکتر عبدالرضا باستانی به جایگاه دعوت شدند که ایشان پس از شادباش نوروزی به چگونگی ایستادگی حزب برای فعالیت های خود پرداخته و اشاره داشتند که: در سالهای اخیر هرگونه ستمی را بر ما بازماندگان پان ایرانیست روا داشته اند فقط سرمان را از تن جدا نکرده اند!!

سپس سرور باستانی خبر تازه و جالبی را بیان داشتند و آن این بود که: در محافل علمی دنیا میان ۵۰ نفر سخنران برتر جهان نام سرور منوچهر یزدی هم دیده می شود که چنین جایگاه شایسته ای سبب افتخار حزب ماست. 

در پایان نشست، سرور زارع از سرور استاد قدرت اله جعفری درخواست خواندن هفت پیمان حزبی کردند که ایشان پس از شادباش سال نو، یادآوری کردند: هفت پیمان، یک تجدید میثاق و تعهد نسبت به حزب و آرمان پان ایرانیسم است، سپس همچون همیشه با بیانی ادبی و شیوایی خاص، بندهای هفت پیمان را صلا دادند که در پایان هر بند با فریاد کوبنده «ما...» از سوی باشندگان مورد تأیید قرار می گرفت.

پایان بخش دیدار نوروزی ۱۳۹۸ اجرای سرود ای ایران به سبک خاص توسط دو نونهال حزبی سروران آمیتیس و پارمیس عطاردی بهمراه همخوانی باشندگان بود.

پس از پذیرایی با چای و شیرینی و میوه و احوالپرسی های نوروزی دیدار نوروزی پایان یافت.

 

پاینده ایران

 

 

سرور منوچهر یزدی (سخنگو و عضو شورای عالی رهبری)

 

سرور قدرت الله جعفری (عضو شورای عالی رهبری)

 

سرور دکتر علی موسوی (دبیر دوره ای شورای جوانان حزب پان ایرانیست)

 

سرور دکتر عبدالرضا باستانی (مسئول تشکیلات استان خوزستان)

 

سرور ابوالقاسم پورهاشمی

 

سرور پری بسترآهنگ